Cama Parousia Woerden

Contactpersoon Frans Visser (secretaris) secretariaat@camawoerden.nl
Website https://www.camawoerden.nl/
Kenschets van de gemeente

De CAMA Parousia Woerden is een open en laagdrempelige kerkelijke gemeente. Deze gemeente heeft geen eigen gebouw en kerkt zondags in de sporthal ‘De Schulenburg’ in Kamerik (Overstek 2). We zijn een kinderrijke gemeente en hebben 6 verschillende leeftijdsgroepen zondagschool/ opvang. De jongste twee groepen zijn voor baby’s en peuters. De groepen daarna volgen de combiklassen van de basisschool. Ook is er nog één keer in de twee weken Bijbelstudie tijdens de zondagse dienst voor de leeftijd 12 t/m 16 ‘Going Deeper’. Onze doordeweekse activiteiten zijn veelal ook daar, of we maken gebruik van de gastvrijheid van de Rehobothkerk (Leidsestraatweg 130, Woerden). Onder andere ons jeugdwerk is grotendeels in dit gebouw, als ook het netwerk voor mensen die hart hebben om de liefde van Jezus Christus bij de mensen in Woerden kenbaar te maken.