Catechese voor personen met een verstandelijke beperking

Wat catechesegroep ‘Met elkaar’ voor mensen met een verstandelijke beperking.
Wanneer tweewekelijks op dinsdagavond van september tot en met april.
Waar In de Kruiskerk aan het Tournoysveld, Mesdagplein 4 in Woerden.
Voor wie iedereen met een verstandelijke beperking. Iedereen is welkom, het maakt niet uit of en naar welke kerk je gaat. Onze vaste groep catechisanten bestaat uit 10 à 15 personen in de leeftijd van 20 tot 60 jaar.
Aanmelden neem contact op met de contactpersoon via rvkwoerden@gmail.com.
Overige informatie

de catechesegroep ‘Met elkaar’ is er voor iedereen met een verstandelijke beperking. Het is een samenwerkingsverband tussen verschillende kerken en geloofsgemeenschappen in Woerden. Tijdens een catecheseavond kijken we terug op de afgelopen weken, luisteren we naar een bijbelverhaal en denken we samen over dat bijbelverhaal na. Ook vieren we elk jaar samen kerst en sluiten we in april het seizoen af met een feestelijke maaltijd. De catechesegroep is niet er niet alleen om te onderrichten in het geloof, maar ook om mensen met een verstandelijke beperking een fijne plek te geven om in eigen kring bij elkaar te komen. We zijn dan ook een hechte groep die ervan geniet om elkaar steeds weer te ontmoeten.
Meer informatie neem contact op met de commissie Catechese voor personen met een verstandelijke beperking via rvkwoerden@gmail.com.