Rehobothkerk / Christelijk Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt Woerden

(Mirjam Verkerk, scriba)
Website https://www.rehobothkerkwoerden.nl/
Kenschets van de gemeente

De CGKV in Woerden is een samenwerkingsgemeente van de Christelijk Gereformeerde Kerk en de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt. Deze gemeente vind je in de Rehobothkerk, aan de Leidsestraatweg 130. De naam Rehoboth betekent ‘God geeft ruimte’ en is afkomstig uit het bijbelboek Genesis, hoofdstuk 26 vers 22.
De CGKV Woerden is een gastvrije en warme gemeente die geleid en gedreven wordt door het evangelie. Leden van de gemeente helpen elkaar door hun mogelijkheden voor elkaar in te zetten en de gemeente staat dan ook bekend om zijn sterke onderlinge band en om de zorg voor gemeenteleden en mensen buiten de gemeente. Binnen de CGKV Woerden nemen kinderen en jongeren actief deel aan het gemeenteleven en zij krijgen de aandacht en ruimte die nodig is om hun geloof in God op te bouwen.

Direct naar

Veelgestelde vragen over de activiteiten van de Raad van Kerken Woerden

1. Moet ik christen zijn of naar de kerk gaan om te mogen deelnemen aan de activiteiten en acties van de Raad van Kerken?

Nee, dat hoeft niet. Onze acties en evenementen zijn er voor iedereen in Woerden, Harmelen, Kamerik, Kanis en Zegveld, of je nu christen bent en/of naar de kerk gaat of niet.

1. Ik heb hulp nodig op financieel vlak. Kan ik daarvoor ook bij de Raad van Kerken terecht?

Ja, daarvoor ben je bij ons aan het juiste adres. Stuur een e-mail naar commissiediaconie@gmail.com en leg ons uit wat voor soort hulp je nodig hebt en waarom. Wij buigen ons dan over je hulpvraag en verwijzen je door naar bijvoorbeeld de diaconie in jouw woonwijk, naar gemeentelijke voorzieningen die je verder helpen of naar het Noodfonds voor acute noodsituaties.