ANBI gemeente

Postcode: 3445 CA
Plaats: Woerden

De Raad van Kerken Woerden is

[[ Hier kunt eventueel toevoegen een typering of omschrijving van de concrete gemeente, zoals gastvrij, missionair, overeenkomstig het gereformeerd belijden. ]]

Deze Raad van Kerken

De Raad van Kerken Woerden heeft van de Belastingdienst een groepsbeschikking ANBI gekregen. Dat wil zeggen dat de afzonderlijke gemeenten en andere instellingen die tot dit kerkgenootschap behoren zijn aangewezen als ANBI. Dit is ook van toepassing op [[ Vul uw kerkordelijk juiste naam in ]].

Samenstelling bestuur
Het bestuur van de Raad van Kerken wordt gevormd door de ambtsdragers van deze gemeente.

Doelstelling/visie
De Raad van Kerken Woerden

Beleidsplan
Het beleidsplan van de Raad van Kerken Woerden is in te zien op kerkeninwoerden.nl
Op [[ Vul de rubriek van eigen website in waar het beleidsplan te vinden is en link daar direct naar toe ]] vindt u het beleidsplan 2013-2017 van de Raad van Kerken.
[[ Hier kunt eventueel een korte samenvatting van het beleidsplan toevoegen. ]]

Beloningsbeleid

Leden van kerkenraden, colleges en commissies ontvangen geen vergoeding voor hun werkzaamheden. Alleen werkelijk gemaakte onkosten kunnen worden vergoed.

Verslag Activiteiten
De Raad van Kerken Woerden

[[ Eventueel kunt u een verwijzing of link toevoegen naar andere pagina’s over activiteiten op de website van de gemeente. ]]

Voorgenomen bestedingen

Verkorte staat van baten en lasten met toelichting
Onderstaande staat van baten en lasten geeft via de kolom Begroting inzicht in de begrote ontvangsten en de voorgenomen bestedingen in het verslagjaar. De kolom Rekening geeft inzicht in de daadwerkelijk gerealiseerde ontvangsten en bestedingen.
De voorgenomen bestedingen voor het komende jaar zullen niet sterk afwijken van de voorgenomen bestedingen van het verslagjaar.

Baten en Lasten Raad van Kerken Woerden
  begroting rekening rekening
  2015 2014 2013

BATEN