Kaart

Vieringen van de bij de Raad van Kerken Woerden aangesloten geloofsgemeenschappen van 24 t/m 27 december 2020:

Hoe werkt de kaart?
Op de kaart staan de kerkgebouwen van de aangesloten geloofsgemeenschappen.
In de kerkgebouwen waar tijdens de kerstdagen vieringen zijn, staan gekleurde getallen.
  • De groene 4: 24 december
  • De rode 5: 25 december
  • De gele 6: 26 december
  • De blauwe 7: 27 december
Aan de hand van de getallen kunt u zien op welke dagen er vieringen zijn in de kerkgebouwen.

Scrollen voor meer informatie
Als u met uw muis over een gebouw gaat, krijgt u informatie over de vieringen.

Direct naar

Veelgestelde vragen over de activiteiten van de Raad van Kerken Woerden

1. Moet ik christen zijn of naar de kerk gaan om te mogen deelnemen aan de activiteiten en acties van de Raad van Kerken?

Nee, dat hoeft niet. Onze acties en evenementen zijn er voor iedereen in Woerden, Harmelen, Kamerik, Kanis en Zegveld, of je nu christen bent en/of naar de kerk gaat of niet.

1. Ik heb hulp nodig op financieel vlak. Kan ik daarvoor ook bij de Raad van Kerken terecht?

Ja, daarvoor ben je bij ons aan het juiste adres. Stuur een e-mail naar commissiediaconie@gmail.com en leg ons uit wat voor soort hulp je nodig hebt en waarom. Wij buigen ons dan over je hulpvraag en verwijzen je door naar bijvoorbeeld de diaconie in jouw woonwijk, naar gemeentelijke voorzieningen die je verder helpen of naar het Noodfonds voor acute noodsituaties.