Gift doen

Wil je de Raad van Kerken Woerden helpen om het christelijk geloof en de aangesloten kerken te promoten en armoede in Woerden en directe omgeving te bestrijden? Dan kun je een gift doen aan de Raad van Kerken Woerden. We zijn blij met iedere gift, klein of groot, eenmalig of periodiek. Dankjewel voor je steun!

Ons banknummer is: NL69 INGB 0003 0497 19,

of scan de QR-code

De Raad van Kerken Woerden is afhankelijk van giften van de aangesloten kerkgenootschappen en giften van bedrijven en individuen. Ook krijgt zij regelmatig subsidies van de gemeente Woerden, bijvoorbeeld om specifieke projecten uit te voeren.

Alle giften aan de Raad van Kerken Woerden zijn fiscaal aftrekbaar, want de Raad is een ANBI.

Raad van Kerken Woerden: je gift komt goed terecht

Je gift aan de Raad van Kerken Woerden komt geheel ten goede aan de werkzaamheden van de Raad. De bestuursleden en medewerkers van de Raad van Kerken Woerden ontvangen geen van allen een vergoeding voor hun werkzaamheden, maar zetten zich op vrijwillige basis in.

Enkele projecten en acties waaraan je meehelpt met je gift:

• Vakantieproject: je helpt een vakantie te organiseren voor Woerdenaren met een minimuminkomen.
  • Actie Schoen-Doen: in samenwerking met Woerdense winkeliers geven we nieuwe schoenen cadeau aan Woerdense gezinnen die rondkomen van een minimuminkomen.
  • Kerstattentieactie: Woerdenaren met lage inkomens krijgen rond de kerstdagen een leuke en nuttige attentie om de kerst ook voor hen feestelijk te maken.

Een vollediger overzicht van onze werkzaamheden en activiteiten vind je op de pagina’s Activiteiten en Ik zoek hulp.