Overzicht activiteiten

“Liefde zonder grenzen”

Ook in 2024 zullen er – wekelijks in de veertigdagentijd (de weken vóór Pasen), en dagelijks aan het begin van de goede (of stille) week weer oecumenische avondgebeden zijn in Woerden.
De avondgebeden worden gehouden onder auspiciën van de Raad van Kerken in Woerden.

Lees hier verder of kijk in de agenda

Overzicht activiteiten

De commissies binnen de Raad van Kerken Woerden en haar samenwerkingspartners organiseren het hele jaar door verschillende activiteiten, acties en projecten.
Hulp aan Oekraïne

Iedere dinsdag en donderdag voor vluchtelingen uit Oekraïne
Catechese voor personen met een verstandelijke beperking
Oecumenische vieringen tijdens de Week van Gebed voor de eenheid van christenen wereldwijd